برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

خدمات تولید محتوای کارشید – تعرفه ها – سفارش

می توانید به راحتی برای سایت , فروشگاه یا کانال تلگرام خود محتوای اختصاصی و تخصصی سفارش دهید.

در کارشید تعداد زیادی نویسنده ی حرفه ای فعالیت می کنند که هر کدام از آن ها در یک زمینه ی خاص تخصص دارند و می توانند محتوای سایت شما را با کمترین هزینه تامین کنند.

این نویسنده ها برای ارائه ی محتوای باکیفیت و با تعرفه ی مناسب با یکدیگر رقابت می کنند بنابراین اصلا نیازی نیست که نگران قیمت و هزینه باشید چرا که سیستم رقابتی موجود در سایت کارشید به نفع شما عمل می کند.

برخی از نویسنده های حاضر در سایت کارشید بسیار حرفه ای هستند و رزومه ی درخشانی دارند و بی شک می توانند شما را در بهبود سئو و جایگاه سایتتان یاری رسانند.

اگر دوست دارید با این نویسنده ها بیشتر آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کرده و آن ها را جستجو کنید :

آشنایی با نویسندگان سایت کارشید و رزومه ی آن ها

اکنون که با این تولیدکنندگان حرفه ای محتوا آشنا شدید می توانید با خیالی آسوده , محتوای مورد نظر خود را سفارش دهید. برای این کار ابتدا در سایت کارشید ثبت نام کنید :

ثبت نام به عنوان کارفرما

سپس سفارش محتوای خود را ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش , نویسنده ها از طریق سیستم تبادل پیام سایت کارشید با شما تماس می گیرند و پیشنهادهایی درباره ی قیمت و هزینه , مدت زمان لازم برای تحویل سفارش و … ارائه می دهند. شما می توانید این پیشنهادها را بررسی کرده و مناسب ترین آن ها را بپذیرید.

با پذیرفتن یکی از پیشنهادها , یک سیستم گفتگوی آنلاین در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید از طریق آن به طور مستقیم با تولیدکننده ی محتوا در ارتنباط باشید و راهنمایی ها و دستورالعمل های مورد نیاز را به او منتقل کنید. همچنین می توانید از طریق این سیتم به تبادل فایل های مورد نیاز بپردازید.

پس از این که نویسنده , سفارش تولید محتوا را تکمیل کرده و آن را تحویل داد و تنها در صورت رضایت از کار او می توانید تعرفه ی تعین شده را پرداخت نمایید.

تعرفه ها کاملا رقابتی هستند

همان طور که گفتیم تعرفه های تولید محتوا به صورت کاملا رقابتی و از طریق توافق بین کارفرما و نویسنده تعین می شوند بنابراین هیچ نیازی به نگرانی درباره ی قیمت ها و هزینه ها وجود ندارد. تنها کافی است در سایت کارشید ثبت نام کرده و سفارش محتوای خود را ثبت کنید :

ثبت نام به عنوان کارفرما و ثبت سفارش تولید محتوا

 

 

 

 

 

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا