برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

سفارش تولید محتوا – حرفه ای های ایران

شاید بتوان محتوا را مهمترین پل ارتباطی میان کاربران یک سایت با گردانندگان آن دانست چرا که محتوا می تواند دیدگاه کلی کاربران را درباره ی یک سایت و کیفیت و ارزش آن شکل دهد و موجب ایجاد حس اعتماد و وفاداری در مخاطب گردد.

محتوای خوب نقش ارزنده ای در جذب کاربر و بازگرداندن مجدد او به سایت ایفا می کند از این رو می توان تولید محتوا را یک سرمایه گذاری ایمن در حوزه ی سایت و کسب و کارهای اینترنتی دانست که سودآوری خود را با گذشت زمان نشان می دهد.

البته تولید محتوای خوب کار هر کسی نیست و نمی توان این امر مهم و حیاتی را به افراد غیرمتخصص سپرد و انتظار بازدهی مناسب داشت.

برای تولید محتوا به نویسندگانی حرفه ای در حوزه ی مرتبط نیاز دارید یعنی کسانی که هم دستی در نوشتن داشته باشند و هم از حوزه ای که می خواهند در آن قلم بزنند آگاه و مطلع باشند.

به حمدااله توانسته ایم تعدادی از این نویسنده های حرفه ای را در سایت کارشید گرد هم آوریم تا بتوانند با کمک به مدیران سایت ها در تولید محتوای غنی در حوزه های مختلف , نقش مفیدی نیز در اعتلای وبِ ایران ایفا نمایند.

اگر دوست دارید با این نویسنده ها و تولیدکنندگان حرفه ای محتوا آشنا شوید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید :

آشنایی با نویسندگان حرفه ای وبسایت کارشید

 

اکنون که با این نویسنده ها آشنا شدید می توانید با خیال راحت و دلی آسوده برای سفارش محتوا اقدام کنید.

برای این کار ابتدا به عنوان کارفرما در سایت کارشید ثبت نام کنید :

ثبت نام به عنوان کارفرما و سفارش محتوا

سپس سفارش محتوای خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش , نویسنده ها درباره ی دستمزد و مدت زمان لازم برای تحویل سفارش به شما پیشنهادهایی ارائه می کنند و شما می توانید بهترین و مناسب ترین پیشنهادها را بپذیرید.

پس از موافقت با یک نویسنده برای انجام کار , یک سیستم گفتگوی آنلاین در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید از طریق آن به طور مستقیم با نویسنده ی محتوا ارتباط برقرار کرده و در مورد روش نگارش و شیوه ی انجام کار و … با او رایزنی کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید فایل های لازم را نیز با یکدیگر رد و بدل کنید.

پس از این که نویسنده , محتوای مورد نظر را تولید کرد و در صورت رضایت شما از کار انجام شده , می توانید دستمزد او را آزاد کنید.

به این ترتیب سفارش تولید محتوا به بهترین شکل و با خشنودی طرفین انجام می گیرد و متنی جذاب در سایت شما و وب ایران منتشر می گردد.
بی شک این روش سفارش , تولید و دریافت محتوا یکی از کارآمدترین روش های تولید محتوا است که امتحان خود را به خوبی پس داده و فایده و ثمره ی آن به چشم دیده شده. پس همین حالا در سایت کارشید ثبت نام و سفارش محتوای خود را ثبت کنید :

ثبت نام به عنوان کارفرما و سفارش تولید محتوا

اما اگر دوست دارید بیشتر با وبسایت کارشید آشنا شوید می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه بفرمایید :

آموزش ثبت و برون سپاری پروژه

 

 سفارش تولید محتوای الکترونیکی با کمترین قیمت و هزینه و تعرفه در سایت کارشید

 

 

 

 

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا