برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

سفارش تولید محتوا ویژه فروشگاه های اینترنتی

محتوای مناسب نقش مهمی در جذب بازدیدکننده ( ترافیک ) و افزایش فروش محصول دارد اما متاسفانه بسیاری از صاحبان فروشگاه های اینترنتی از این مساله ی مهم غافلند و محصولات خود را به صورت ناقص و ناکارآمد معرفی می کنند.

حتی گاهی اوقات دیده شده که مدیر یک فروشگاه اینترنتی , متن معرفی محصولات را از سایر فروشگاه ها کپی و در سایت خود منتشر کرده است که این مساله ضربه ی بزرگی به سئوی فروشگاه و اعتبار سایت نزد کاربران می زند.

شاید بتوان مهمترین دلیل این خطاهای مدیریتی را دشواری تولید محتوای مناسب جهت معرفی محصولات و ترغیب مشتریان به خرید از فروشگاه دانست که موجب می شود فروشگاه اینترنتی , با همه ی سرمایه گذاری های صورت گرفته نتواند رتبه های بالای گوگل را به دست آورده و از میزان عظیمی سود و درآمد محروم گردد.

اما راه حل این مشکل چیست؟ یکی از بهترین راهکارها برای حل معضل تولید محتوا , برون سپاری این کار و سپردن آن به دست نویسندگان خبره و توانمندی است که می توانند با تولید محتوای مناسب , موجب جذب ترافیک و ارتقای رتبه ی سایت نزد گوگل شوند.

وبسایت کارشید افتخار دارد که با جمعی از نویسندگان حرفه ای این سرزمین همکاری کرده و از توانمندی آن ها جهت یاری رساندن به همه ی کسب و کارهای اینترنتی و از جمله فروشگاه های آنلاین استفاده کند.

اگر دوست دارید با نویسندگان حرفه ای وبسایت کارشید آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :

آشنایی با نویسندگان حرفه ای سایت کارشید ( تولیدکننده محتوای اختصاصی )

 

اکنون که با این نویسندگان آشنا شدید می توانید تولید محتوای وبسایت و فروشگاه اینترنتی خود را برون سپاری کرده و با خیالی راحت به این نویسندگان توانمند بسپارید.

برای این کار کافی است به عنوان کارفرما در سایت کارشید ثبت نام کنید :

ثبت نام به عنوان کارفرما

 

سپس سفارش تولید محتوای خود را ثبت کنید تا نویسندگان سایت با شما تماس گرفته و درباره ی قیمت و مدت زمان تحویل سفارش با شما رایزنی کنند.

به همین راحتی محتوای مورد نظر شما تولید و در سایتتان منتشر می شود و میزان ترافیک و درآمد فروشگاه تان افزایش می یابد.

 

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا