برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

تولید محتوا توسط بهترین نویسنده های ایران

تولید محتوا توسط بهترین نویسنده های ایران

سفارش با قیمت های رقابتی

اگر صاحب یک وب سایت , کسب و کار اینترنتی , فروشگاه اینترنتی , یک ساندویچی , خیاطی , سوپرمارکت یا باشگاه پرسپولیس و یا حتی سمتی در وزارت امور خارجه هستید به تولید محتوا نیازمندید.

تولید محتوا یکی از قوی ترین و بهترین روش های فروش و بازاریابی است و بسیاری از افراد و کسب و کارها و حتی سازمان ها و نهادها از گذشته ای دور تاکنون برای فروش محصولاتشان از روش تولید محتوا استفاده می کنند.

حتی خود تبلیغات هم جزئی از تولید محتوا محسوب می شود و متخصصان این حوزه هم به کار تولید محتوا اشتغال دارند.

اما محتوا چیست و چرا این قدر اهمیت یافته است؟

پاسخ کوتاهی به این پرسش می دهیم و سپس به سراغ معرفی بهترین نویسنده های ایران که می توانند محتوای مناسبی برای شما تولید کنند می رویم.

اگر بخواهیم تعریفی کوتاه از محتوا ارائه دهیم می توانیم بگوییم که محتوا اطلاعاتی است که از انسانی به انسان دیگر منتقل می شود.

به عبارت دیگر محتوا همان اطلاعات است که به روش های گوناگون و برای اهداف متفاوتی تولید و توزیع می شود. گاهی اوقات هدف از تولید اطلاعات , آموزش دادن به افراد است و گاهی دیگر ترغیب مشتری ها به خرید یک محصول و یا جذب رای شهروندان یک سرزمین.

 

تولید محتوا سفارش محتوا بازاریابی محتوا در عصر حجر و انسان اولیه

 

اطلاعات به هر شکلی که تولید شود , خواه از طریق گفتگوی بین یک پزشک و بیمار باشد و یا خواندن خطابه بر منبر مسجد و یا چاپ یک بنر و چسباندن آن روی بیلبورد و حتی گفتگوهای روزمره میان انسان ها و تبادل پیام در تلگرام و واتساپ همگی تحت عنوان تولید محتوا طبقه بندی می شوند.

 

اما محتوا چرا این قدر مهم است؟

شاید با خواندن تعریف بالا علت اهمیت محتوا را فهمیده باشید. شما برای برقراری ارتباط با دیگران و تاثیرگذاری بر آن ها به محتوا نیازمندید.

هیچ کس نمی تواند بدون در اختیار داشتن محتوا با کسی ارتباط برقرار کند. حتی افرادی که از نعمت شنوایی و گویایی نیز برخوردار نیستند می کوشند از طریق زبان ایما و اشاره به تولید محتوا پرداخته و از این طریق با دیگران ارتباط برقرار کنند.

بنابراین اگر می خواهید محصولات خود را بفروشید , کسب و کار خود را معرفی کنید و یا این که با همسر یا دوستانتان روابط عاطفی برقرار نمایید ناچارید که محتوا تولید کنید. حال هر چه محتوای تولیدی شما قوی تر باشد تاثیرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود و بهتر می توانید به اهداف خود در زندگی و کسب و کار دست یابید.

 

آیا تولید محتوا در عصر کنونی مهم تر از دوره های گذشته است؟

بله. تولید محتوا در حال حاضر بسیار مهم تر از گذشته است چرا که عصر حاضر عصر رقابت های طاقت فرسا در همه ی حوزه ها است و همه ی افراد برای پیروزی در این رقابت ها به محتوای موثر و قدرتمند نیاز دارند.

اگر نگاهی به جهان پیرامون خود بیاندازید می بینید که هم اکنون تعداد زیادی تولیدکننده در حوزه های مختلف به تولید کالا و خدمات مشغولند.

تعداد زیادی معلم , مشاور , پزشک , وکیل , حسابدار , شرکت تبلیغاتی , سیاستمدار , خواننده , آرایشگر , سایت و فروشگاه اینترنتی , بازیگر سینما , نرم افزار , رسانه , دانشجو , متقاضی استخدام , بقالی و سوپرمارکت , رستوران و فست فودفروشی و حتی دین و فرقه های عرفانی در همه ی کشورهای جهان وجود دارند که همه می کوشند مشتریان خاص خودشان را جلب کنند.

تولید و بازاریابی محتوا در لاس وگاس آمریکا

رقابت همه ی این ها برای جذب مشتری فضای سهمگینی خلق کرده که خیلی ها طاقت تحمل آن را ندارند. این همه رقیب در دهکده ی جهانی برای جذب مشتری و بقای خود نیازمند تولید محتوا هستند چرا که همان طور که پیشتر گفتیم انسان ها بدون در اختیار داشتن محتوا نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به اهداف اقتصادی , سیاسی , فرهنگی یا خانوادگی خود برسند.

از طرف دیگر همه ی این رقیبان برای جذب مشتری به کار تولید محتوا مشغولند و انسان های عصر حاضر به صورت بی سابقه ای در معرض انواع محتواها قرار گرفته اند. آشکار است که انسان ها نمی توانند به این همه محتوا توجه کنند و ناچارند که از میان حجم عظیم محتوا دست به انتخاب بزنند. خب حالا خودتان را جای مشتری ها بگذارید. اگر قرار باشد از میان این همه محتوا دست به انتخاب بزنید کدام محتوا را انتخاب می کنید؟ پاسخ ساده است : هر کدام که بهتر و قوی تر و موثرتر باشد.

 

حالا چگونه محتوا تولید کنیم؟ اصلا چه نوع محتوایی تولید کنیم؟

تولید محتوای خوب و موثر کارِ آسانی نیست. اگر صاحب شغلی هستید که به صورت تمام وقت به آن می پردازید و فرصت نمی کنید به مطالعه درباره ی استراتژی تولید محتوا , بازار , شرایط اجتماعی , تاثیرات فناوری و … بپردازید بهتر است کارِ تولید محتوا را به متخصصان آن بسپارید. این طوری هم وقتتان صرف کارتان می شود , هم هزینه ی کمتری می پردازید و هم محتوای اثربخش تری به دست می آورید.

 

کار تولید محتوا را به چه کسی بسپاریم؟

به کسانی که اهل علم , مطالعه , زیبانویسی و زیباگویی و مهم تر از همه زیبااندیشی هستند. شاید افراد خیلی کمی باشند که همه ی این صفات را در خود جمع کرده باشند و نتوانید به راحتی آن ها را بیابید اما می توانید با تکیه بر خردِ جمعی تعدادی از افراد , که هر کدامشان یک یا دو صفت از صفات گفته شده را دارند , به هدف خود دست یابید.

نویسندگان و متخصصان وب سایت کارشید جزء چنین افرادی هستند و هر کدام ویژگی های مثبت و موثری برای تولید محتوای قدرتمند و اثرگذار دارند. آن ها می توانند نوشته های خوبی برای سایت , فروشگاه اینترنتی یا کسب و کار شما فراهم کنند و یا اگر مایل باشید انواع دیگر محتوا را نیز برایتان تولید نمایند.
به شما توصیه می کنم ابتدا با نویسندگان توانمند وب سایت کارشید آشنا شوید :

آشنایی با نویسندگان سایت کارشید

دیدید؟ هر کدام از آن ها توانایی ها و مهارت های مخصوص به خود را دارند که با به کارگیری آن ها رنگین کمانی از محتواهای مختلف با ویژگی های گوناگون برایتان فراهم می شود و کسب و کار اینترنتی یا فیزیکی تان متحول می گردد.

اکنون برای استفاده از خدمات این حرفه ای ها در سایت کارشید ثبت نام کنید :

ثبت نام به عنوان کارفرما و سفارش تولید محتوا

سپس سفارش خود را ثبت کنید تا این نویسندگان حرفه ای با شما تماس بگیرند.

کار خاص دیگری لازم نیست انجام دهید جز این که محتوای سفارشی خود را تحویل بگیرید. محتوایی که به شما تحویل داده می شود عالی است اما اگر ایرادی مشاهده کردید به سرعت و به زیبایی برطرف خواهد شد. آن گونه که جز رضایت و خشنودی چیزی در دلتان باقی نماند.

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا