برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

ترجمه خوب = نمره خوب ؛ سفارش با قیمت رقابتی

کسب نمره ی خوب در مدرسه یا دانشگاه نیازمند ارائه ی کار خوب و حرفه ای است.

هر چه تحقیق یا مقاله ای که ارائه می دهید بهتر و قدرتمندتر نوشته شده باشد پیشرفت بیشتری در تحصیل و سپس در زندگی خواهید داشت.

نوشتن مقاله یا تحقیق خوب نیز خود نیازمند استفاده از منابع گوناگون است و گاهی اوقات ممکن است بسیاری از منابع به زبان انگلیسی یا سایر زبان ها باشند.

آشکار است که در این شرایط نیاز به ترجمه ی حرفه ای متون و مقاله ها و استفاده از آن ها جهت نوشتن تحقیق یا مقاله ی اصلی وجود دارد.

پس لازم است که یا خودتان وقت بگذارید و متن ها و مقاله ها را ترجمه کنید و یا این که با ثبت سفارش از خدمات مترجمان حرفه ای بهره مند شوید.

خیلی وقت ها ممکن است فرصت و یا توانایی کافی برای ترجمه ی تخصصی نداشته باشید و یا حوصله و شرایط ذهنی شما , شما را از انجام فعالیت سنگین ترجمه باز دارد.

در این شرایط لازم نیست که رنج ترجمه را بر خود هموار سازید بلکه بهتر است کار را به مترجمان کاربلد و کارآزموده بسپارید.

در کارشید تعداد زیادی مترجم حرفه ای وجود دارد که می توانید از خدمات آن ها جهت ترجمه ی هر نوع متن یا مقاله استفاده کنید. دوست دارید با این مترجم ها آشنا شوید؟

آشنایی با مترجمان سایت کارشید ( حرفه ای ها )

اکنون که با این مترجم های باسابقه آشنا شدید می توانید برای سفارش ترجمه در سایت کارشید ثبت نام کنید :

ثبت نام به عنوان کارفرما و سفارش ترجمه

 

قیمت ها چگونه محاسبه می شود؟

تعرفه ی سفارش ترجمه بر اساس توافقی که بین کارفرما و مترجم صورت می گیرد و بر حسب بودجه ی کارفرما تعین می شود. همچنین حضور تعداد زیادی مترجم و امکان ارتباط مستقیم با آن ها این امکان را به شما می دهد که از قیمت های رقابتی برخوردار شوید. پس خیالتان از این بابت نیز راحت باشد و سفارش ترجمه ی خود را با دل آسوده ثبت کنید.

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا