برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

سفارش ترجمه دانشجویی آنلاین

ترجمه کردن کار وقت گیر و پرزحمتی است. خیلی ها وقت و انرژی زیادی برای ترجمه ی یک مقاله صرف می کنند اما در پایان کار متوجه می شوند که ترجمه ی خوبی از آب در نیامده است.

گاهی اوقات هم لازم است یک متن به گونه ای ترجمه شود که خواننده را با خود همراه سازد و موافقت او را برانگیزد ( مثل ترجمه ی رزومه یا خلاصه ی سوابق تحصیلی که دارای نکات و ریزه کاری های خاصی است ).

در همه ی این موارد , انجام ترجمه , دشوار است و فرد مترجم باید با نکات حرفه ای و ریزه کاری های تخصصی آشنا باشد. خلاصه این که ترجمه ی خوب , یک کار تخصصی است و تنها افراد حرفه ای از پس آن بر می آیند.

بنابراین اگر مترجم حرفه ای نیستید و می خواهید متن شما به صورت حرفه ای ترجمه شود بهتر است متن ها و مقاله هایتان را به یک مترجم حرفه ای بسپارید.

در وبسایت کارشید تعداد زیادی مترجم حرفه ای وجود دارد که متن ها و مقاله های دانشجویی را با هزینه ی اندک و کیفیت مناسب ترجمه می کنند. آن ها در کار خود واردند و می دانند چگونه باید یک متن را به صورت کارآمد و اثربخش ترجمه کرد.

نکته ی دیگر این که ثبت نام کردن در سایت کارشید و سفارش ترجمه بسیار آسان است.

کافی است ابتدا به عنوان کارفرما ثبت نام کنید : ثبت نام به عنوان کارفرما

سپس پروژه ی خود را ثبت کنید تا مترجمان حرفه ای با شما تماس بگیرند و دستمزد پیشنهادی خود را ارائه دهند.

شما می توانید از میان مترجمان و پیشنهادهای ارائه شده , هر کدام را که مناسب تر بود انتخاب کنید.

با انتخاب مترجم , فرآیند کار به صورت حرفه ای آغاز می شود و شما می توانید مرتبا با مترجم ارتباط برقرار و او را برای انجام پروژه , دقیقا مطابق نیاز و خواسته تان , راهنمایی کنید.

دستمزد مترجم هم تنها زمانی پرداخت می شود که شما از کار انجام شده راضی باشید بنابراین پول شما همواره در حالت سپرده ی امن , محفوظ باقی می ماند تا زمانی که شما دستور پرداخت بدهید.

خلاصه این که همه چیز به آسانی و مطابق میل شما پیش خواهد رفت و می توانید ظرف مدت معین ( مدتی که شما مشخص می کنید ) سفارش ترجمه ی خود را دریافت کنید.

اکنون می توانید با دلِ آسوده ثبت نام و پروژه ی خود را ثبت کنید : ثبت نام به عنوان کارفرما

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا