برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

قیمت ترجمه تخصصی سایت کارشید – تعرفه رقابتی

در سایت کارشید هزینه ی ترجمه ی تخصصی مقاله ها و متون نه بر اساس تعداد کلمات و به صورت خطی بلکه بر اساس رقابتی که میان مترجم ها وجود دارد تعین می شود.

بنابراین اگر قصد سفارش ترجمه دارید اصلا نگران قیمت ها و هزینه ها نباشید چرا که سیستم تعرفه بندی سایت کارشید به صورت کاملا رقابتی و با هدف کاهش هزینه ها و بالا بردن کیفیت طراحی شده است.

در وبسایت کارشید تعداد زیادی مترجم چیره دست فعالیت می کنند که بسیاری از آن ها در حوزه ی کاری خود متخصص و توانا هستند و می توانند مقاله یا متون شما را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت ترجمه کرده و به شما تحویل دهند.

اگر دوست دارید با این مترجمان متخصص و توانمند آشنا شوید می توانید روی لینک زیر کلیک و آن ها را جستجو کنید :

آشنایی با مترجم های حرفه ای سایت کارشید و رزومه ی آن ها

همان گونه که گفتیم , رقابت موجود میان این مترجم ها باعث می شود که مقاله و متون شما با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ترجمه شده و در اختیارتان قرار گیرد. بنابراین می توانید با خیال راحت در سایت کارشید ثبت نام کرده و سفارش ترجمه ی خود را ثبت کنید :

ثبت نام به عنوان کارفرما و ثبت سفارش ترجمه

پس از این که به عنوان کارفرما ثبت نام و سفارش ترجمه ی خود را ثبت کردید , مترجمان سایت درباره ی قیمت و هزینه و مدت زمان لازم برای انجام ترجمه و تحویل سفارش , پیشنهادهایی ارائه می دهند.

شما می توانید این پیشنهادها را بررسی و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

با پذیرش پیشنهاد , ارتباط حرفه ای شما با مترجم آغاز می شود و می توانید از طریق سیستم گفتگوی آنلاین سایت کارشید به طور مستقیم با مترجم در تماس بوده و پیام ها , دستورالعمل ها , راهنمایی ها و فایل های مورد نیاز را به او منتقل نمایید.

با پایان یافتن کار و دریافت سفارش می توانید متن ترجمه شده را بازبینی کرده و “تنها در صورت رضایت از کار انجام شده , هزینه را پرداخت کنید“.

 

تعرفه ها کاملا رقابتی هستند

همان گونه که گفتیم قیمت و تعرفه ی ترجمه ی متون و مقاله ها در سایت کارشید به صورت کاملا رقابتی و از طریق توافق کارفرما با مترجم تعین می شود بنابراین اصلا نیازی به نگرانی درباره ی هزینه ها نیست و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در سایت ثبت نام کرده و سفارش ترجمه ی خود را ثبت کنید :

ثبت نام به عنوان کارفرما و ثبت سفارش ترجمه

 

 

 

 

 

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا