برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

سفارش ترجمه – گفتگوی مستقیم با مترجمان

ترجمه ی متن ها و مقاله های مختلف از زبان انگلیسی به فارسی و یا سایر زبان ها فعالیتی تخصصی و وقت گیر است که بعضا هزینه های زیادی را نیز می طلبد. علاوه بر این ها گاهی اوقات پیدا کردن مترجم حرفه ای و توانمند نیز کاری دشوار است و بسیاری از افرادی که ادعای ترجمه ی تخصصی متون و مقاله ها با بهترین کیفیت را مطرح می کنند در عمل نمی توانند از پس ادعای چنین ترجمه ای برآیند. همه ی این ها باعث می شود که دانشجویان و کسانی که به دنبال ترجمه ی سریع و باکیفیت مقاله های تخصصی و متون مختلف هستند با دشواری های زیادی رو به رو گردند و در نهایت از نتیجه ی کار انجام شده نیز راضی نباشند.

اما هم اکنون با پیشرفت دانش و فناوری امکان ارتباط مستقیم با مترجمان حرفه ای و توانا و محک زدن کیفیت کار آن ها فراهم شده و هر کسی که سفارشی برای ترجمه داشته باشد می تواند در زمانی کوتاه مترجم دلخواه خود را یافته و با او برای انجام ترجمه ی تخصصی با مناسب ترین قیمت به توافق برسد.

وبسایت کارشید یکی از مکان هایی است که گروهی از مترجمین حرفه ای را گرد هم آورده و به شما امکان می دهد با ثبت سفارش ترجمه , به صورت مستقیم با این مترجمین توانا ارتباط برقرار کرده و یکی از آن ها را برای انجام سفارش برگزینید.

اگر دوست دارید با این مترجم های حرفه ای آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :

آشنایی با مترجم های حرفه ای سایت کارشید

با ثبت سفارش ترجمه در شبکه ی مترجمین حرفه ای کارشید , پیام هایی درباره ی قیمت و مدت زمان انجام کار از سوی مترجم ها دریافت خواهید کرد و شما می توانید مناسب ترین قیمت ها را انتخاب و فرآیند همکاری خود با مترجم را آغاز کنید.

همچنین می توانید از طریق سیستم گفتگوی آنلاین , به طور مستقیم با مترجم در ارتباط بوده و به تبادل فایل و اطلاعات بپردازید. و در نهایت پس از انجام شدن کار و تحویل سفارش و تنها در صورت رضایت از کار انجام شده , هزینه ی ترجمه را بپردازید.

برای شروع کار و ثبت سفارش ترجمه روی لینک زیر کلیک کنید :

♥ ثبت نام به عنوان کارفرما و ثبت سفارش ترجمه

اکنون می توانید با خیال راحت به سایر کارهای خود بپردازید و به زودی سفارش ترجمه ی خود را دریافت کنید.

 

 

 

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا