برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

سفارش ترجمه تخصصی – دقیقا مطابق میل شما

ترجمه انواع مقاله , متن , فیلم , صوت و مطالب سایت به زبان انگلیسی و فارسی

اگر دانشجو هستید و می خواهید مقاله ای را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کنید و یا اگر می خواهید متن یا فیلمی را ترجمه نمایید می توانید از خدمات مترجمان سایت کارشید استفاده کنید.

در وبسایت کارشید می توانید بهترین خدمات ترجمه را با مناسب ترین قیمت دریافت کنید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

همچنین مهم نیست که چقدر پول و بودجه برای ترجمه ی متن خود دارید زیرا می توانید سفارش ترجمه ی خود را با هر قیمت و بودجه ای ثبت کنید تا فضای رقابتی موجود در میان مترجم ها موجب ترغیب آن ها به انجام سفارش حتی با قیمتی کمتر از قیمت پیشنهادی شما شود.

نکته ی دیگر این که شما پس از ثبت سفارش ترجمه می توانید به صورت پیوسته و مستقیم با مترجم در ارتباط باشید و مرحله به مرحله فایل ترجمه شده را دریافت و کیفیت آن را ارزیابی کنید. همچنین می توانید درخواست های خود را برای انجام شدن کار به بهترین شکل ممکن به مترجم ارائه دهید.

یکی از مهمترین مزیت های ثبت سفارش ترجمه در وبسایت کارشید این است که شما تنها پس از اعلام رضایت از ترجمه ی انجام شده اقدام به پرداخت دستمزد می کنید و شرط مهم و اصلی برای پرداخت هزینه از سوی شما رضایت از کار انجام شده می باشد بنابراین می توانید خاطر خود را هم از نظر کیفیت ترجمه و هم از نظر هزینه و سرعت انجام کار آسوده بدارید.

برای ثبت سفارش ترجمه ی تخصصی ابتدا به عنوان کارفرما ثبت نام کنید : ثبت نام به عنوان کارفرما

سپس به راحتی پروژه ی خود را ثبت کنید ( آشنایی با نحوه ی ثبت پروژه )

 

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا