برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

سفارش ترجمه تخصصی همه رشته ها – ارتباط مستقیم با مترجم

فرقی نمی کند مقاله یا متن تخصصی شما در کدام رشته ی دانشگاهی قرار گیرد چرا که در سایت کارشید تعداد زیادی مترجم حرفه ای از رشته های مختلف وجود دارند که می توانند مقاله یا متن تخصصی شما را با کمترین قیمت و هزینه ی زمانی و بالاترین کیفیت ترجمه کنند. همچنین می توانید پس از ثبت سفارش ترجمه در شبکه ی مترجمین کارشید , به طور مستقیم با مترجم ها گفتگو کرده و درباره ی قیمت و مدت زمان لازم برای تحویل سفارش رایزنی کنید. اگر دوست دارید با مترجم های حرفه ای و کاربلد سایت کارشید آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :

♠ آشنایی با مترجمین حرفه ای کارشید و گفتگوی آنلاین

حضور این تعداد از افرادی که به صورت تخصصی به کار ترجمه ی متون و مقالات مختلف از فارسی به انگلیسی و بالعکس و همچنین سایر زبان ها اشتغال دارند به شما کمک می کند که با خیال راحت سفارش ترجمه ی خود را ثبت کرده و با مترجم ها درباره ی قیمت و تعرفه ی ترجمه مذاکره نموده و در نهایت مناسب ترین پیشنهادها را بپذیرید.

برای سفارش ترجمه با قیمت های کاملا رقابتی روی لینک زیر کلیک کنید :

ثبت نام به عنوان کارفرما و ثبت سفارش ترجمه

حالا می توانید با خیال راحت به سایر کارهای خود بپردازید و به محض آماده شدن سفارشتان آن را تحویل بگیرید. نکته ی مهم دیگر این که شما در سایت کارشید قادرید هزینه ی ترجمه را تنها پس از مطالعه و بررسی کارِ انجام شده و رضایت از متن ترجمه شده پرداخت کنید. پس هیچ جایی برای نگرانی نیست!

 

 

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا