برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

ترجمه کنید و هر چقدر می خواهید دستمزد بگیرید

ترجمه کنید و هر چقدر می خواهید دستمزد بگیرید

home-office-jobs کار ترجمه در خانه استخدام مترجم آنلاین اینترنتی با درآمد مناسب

خیلی خوب است که انسان برای خودش کار کند , دستمزدش را خودش مشخص کند و ملاکش برای موفقیت در کار تنها رضایت مشتریش باشد.

کار کردن برای دیگران و تحمل امر و نهی آن ها و این که آن ها برای کارت ارزش گذاری کنند سخت است. این روش کار کردن , زندگیِ شغلی را به قفسی تنگ تبدیل می کند.

متاسفانه در بسیاری از مواقع , شرایط کار همین است. فقدان آزادی و وجود محدودیت , مشخصه ی اصلی بسیاری از موقعیت های شغلی است.

این شرایط را بسیاری از افراد به ویژه مترجم ها درک کرده اند. مترجمانی که در دارالترجمه های فیزیکی یا اینترنتی کار می کنند همگی از شرایط بالا آزرده اند. آن ها ابتدا باید با ترجمه ی آزمایشی یک یا چند صفحه , نظر صاحب دارالترجمه را جلب کنند سپس کار خود را مطابق نظر او ارزش گذاری کنند و تحویل دهند.

شرایط بالا تا زمانی که صاحب دارالترجمه به عنوان واسطه ای بین شما به عنوان مترجم و مشتری عمل می کند وجود دارد. اگر بتوانید این واسطه گری را از بین ببرید آن وقت تا حد زیادی آزادی به دست می آورید و می توانید خودتان دستمزد و حتی مشتری هایتان را انتخاب کنید.

اما چگونه؟ چگونه می توان دارالترجمه ی آنلاین یا فیزیکی را که در حکم بنگاهِ مشتری یابی برای مترجم است حذف کرد و به رابطه ای بی واسطه با مشتری دست یافت؟

کارِ سخت و یا غیرممکنی نیست. دنیا عوض شده است و روش ها و فرصت های جدیدی برای کار و کسب درآمد فراهم شده. روش ها و فرصت هایی که بسیار موثرتر و کارآمدتر از روش های قدیمی اند و می توانند هم موجب رضایت مشتری و هم موجب رضایت مترجم شوند.

یکی از این روش های مفید و کارآمد استفاده از سایت های فریلنسینگ مثل سایت کارشید است.

در سایت کارشید شما می توانید به عنوان مترجم نام نویسی کنید و با انجام پروژه های ترجمه کسب درآمد کنید.

روش کار هم بسیار ساده است. پس از ثبت نام در سایت و تایید ایمیلتان , پروفایلتان را تکمیل می کنید.

سپس به پروژه هایی که روی سایت ثبت شده و می شوند مراجعه می کنید و یکی از آن ها را برای کار انتخاب می کنید.

سپس دستمزد پیشنهادی خود را به کارفرمای آن پروژه اطلاع می دهید و در صورت موافقت او کار را شروع می کنید. از این ساده تر؟ هم مشتری را خودتان انتخاب می کنید و هم دستمزدتان را.

وبسایت کارشید با روش های مدرن بازاریابی هم برایتان مشتری جذب می کند و هم به شما اجازه می دهد دستمزدتان را هر طور صلاح می دانید تعین کنید. البته در این میان مبلغ ناچیزی هم به عنوان کارمزد ( ۱۰ درصد ) نصیب سایت کارشید می شود.

خب ؛ حریف این بود که دیدید و حدیث این که شنیدید.

حالا اگر این روش کار را می پسندید و دوست دارید از این طریق کسب درآمد کنید روی لینک رو به رو کلیک و ثبت نام کنید : ثبت نام

اگر باز هم دوست دارید بیشتر با این روش مدرن و امروزی کار آشنا شوید روی این لینک کلیک کنید : آشنایی با سیستم فریلنسینگ کارشید

به هر حال ما منتظر شما هستیم و دوست داریم در کنارتان باشیم. به امید شروع یک همکاری پرثمر!

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا