برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

سه نکته موفقیت از اپل مایکروسافت کوکاکولا

سه نکته موفقیت از اپل مایکروسافت کوکاکولا

کسب و کارهای موفق به این نکات توجه می کنند

بسیاری از کسب و کارهای موفق روش های منحصر به فردی برای دست یابی به اهدافشان دارند اما همه ی این کسب و کارها به چند نکته ی مهم توجه می کنند. در این مطلب کوتاه می خواهیم چند نکته ی مهم برای موفقیت در کسب و کار را معرفی کنیم. پس با کارشید باشید.

۱- اپل محدود است اما بسیار موفق

نگاهی به شرکت فوق موفق اپل بیاندازید. به نظر شما چرا این شرکت تا این حد موفق و سودآور است؟ شاید بتوان یکی از مهمترین دلایل موفقیت شرکت اپل را محدوده ی عملکرد این شرکت دانست. شرکت اپل در همه ی حوزه ها وارد رقابت نمی شود بلکه فعالیت خود را به گوشی و تبلت و موارد این چنینی محدود کرده است بنابراین این کسب و کار آمریکایی در حوزه ی کاری خود بسیار خوب عمل می کند و کسی را یارای رقابت با آن نیست. این در حالی است که شرکت هایی مانند سامسونگ که طیف وسیعی از محصولات را عرضه می کنند همواره یک پله پایین تر از شرکت های محدود هستند.

۲- مایکروسافت همیشه در حال تحقیق است

شرکت مایکروسافت بودجه ی عظیمی صرف تحقیق و توسعه می کند. نه تنها مایکروسافت که همه ی شرکت های بزرگ و موفق که در میدان رقابت با یکدیگرند بودجه ی زیادی صرف تحقیق و پژوهش جهت نوآوری , خلاقیت و عرضه ی محصولات جدید و باکیفیت می کنند. بنابراین بخشی از بودجه ی مالی یا زمانی خود را صرف تحقیقات و کسب اطلاعات در مورد جدیدترین های حوزه ی کارتان کنید.

۳- کوکاکولا رازهایی دارد

همه ی کسب و کارهای موفق رازهایی برای پنهان کردن دارند. این کسب و کارها برنامه ها , اهداف , دستاوردها و بسیاری از اطلاعات دیگر را از رقبا پنهان می کنند. شرکت کوکاکولا همواره و با سرسختی تمام , فرمولاسیون نوشابه های خود را مخفی نگه می دارد که اگر اینطور نبود امروزه کوکاکولایی وجود نداشت. پس باید به گونه ای عمل کنید که رقیبانتان همواره در مورد کارهایی که انجام می دهید و برنامه های آینده تان سردرگم باشند.

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا