برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

افراد موفق چه می کنند که موفقند؟

افراد موفق چه می کنند که موفقند؟

افراد موفق چه می کنند که موفقند؟

پرسش بالا پرسش بسیاری از افرادی است که دوست دارند در کسب و کار و زندگی خود موفق باشند. به راستی افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند؟ آن ها در طول روز چه برنامه هایی دارند؟ نوع تفکر و برنامه ریزی افراد موفق برای رسیدن به موفقیت چیست؟ در این مطلب کوتاه می خواهیم در مورد اسرار و رازهای افراد موفق کمی گفتگو کنیم.

چگونه موفق شویم

۱- افراد موفق به جای انتظار کشیدن , آستین ها را بالا می زنند.

کار و تلاش و کوشش یکی از ویژگی های افراد موفق است. آن ها هیچ وقت منتظر وقوع حادثه ای نمی نشینند بلکه خودشان حوادث را شکل می دهند و مدیریت می کنند. گله و شکایت از چرخ روزگار و نالیدن و گریستن در قاموس افراد موفق نیست بلکه آن ها با نیروی اراده ی خود هر چیزی را که مانعشان شود از سر راه بر می دارند ( برداشتن موانع از سر راه الزاما به معنی نابود کردن موانع نیست بله گاهی اوقات می توان با خردمندی , مسیرهای دیگری برای عبور از مانع یافت ). بنابراین به جای دست روی دست گذاشتن , آستین ها را بالا بزنید و همت کنید تا به موفقیت برسید.

موفقیت افراد موفق

۲- افراد موفق , منتظر به نتیجه رسیدن فعالیت هایشان می مانند. بی صبران , موفق نخواهند شد.

یکی دیگر از ویژگی های افراد موفق این است که آنان انتظار ندارند بلافاصله پس از تلاش و کوشش خود , شاهد مقصود را در آغوش کشند. موفقیت و موفق شدن یک فرایند تدریجی و زمان بر است و تلاش ها و کوشش های صورت گرفته , نیازمند گذشت زمان است تا به بار بنشیند و میوه دهد. پس اگر در جستجوی موفقیت هستید , تلاش و صبر را با یکدیگر همراه کنید. شما با هر تلاش یک گام به موفقیت نزدیک تر شده اید.

success-life-mind تمرکز ذهن موفقیت زندگی

۳- افراد موفق , ماشین یادگیری هستند. یادگیری , سرعت رسیدن به موفقیت را می افزاید.

اگر سرگذشت شرکت ها , کسب و کارها و افراد موفق را بخوانید یک نکته توجهتان را جلب می کند. و آن نکته این است که کسب و کارها و افراد موفق همیشه در حال یادگیری اند. یادگیری , نیروی محرکه ی افراد موفق است و سرعت موفقیت را به گونه ای چشمگیر می افزاید. یادگیری تنها به معنی خواندن کتاب نیست بلکه افراد و سازمان های موفق از شکست ها ( بخوانید نتایج ) , روندها , رقیبان , پدیده های اجتماعی و حتی رقابت سایر جانداران برای رسیدن به منابع غذایی , می آموزند. پس بیاموزید و سرعت رسیدن به موفقیت را افزایش دهید.

افراد ثروتمند و موفق

۴- افراد موفق , به خدمت می اندیشند و جامعه پاداش خدمات آنان را می دهد.

بیل گیتس رویایی بزرگ داشت. او می خواست در خانه ی هر انسانی یک دستگاه رایانه باشد و همه بتوانند از رایانه استفاده کنند. او فقط به دنبال پول و کسب درآمد بیشتر نبود بلکه می خواست هر انسانی از مواهب داشتن رایانه برخوردار شود. طرز فکر بیل گیتس طرز فکر همه ی افراد موفق است. خدمت رسانی , کلمه ی رمز افراد موفق است. هر چه به افراد بیشتری خدمت رسانی کنی , موفق تر خواهی بود. اگر در پی راه اندازی کسب و کاری هستید ابتدا به این سوال پاسخ دهید : کسب و کار من به چه کسانی خدمت می کند؟ چه خدمتی می کند و چرا؟ ایمان داشته باشید که پاسخ درست به این سوالات , موفقیت شما را تضمین می کند.

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا