برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

نویسنده خود استخدام

نویسنده خود استخدام

نویسنده ی خود استخدام

وب سایت کارشید نویسنده های زیر را استخدام می نماید :

استخدام نویسنده ادبی , استخدام نویسنده مجله اینترنتی , استخدام نویسنده رمان و داستان , استخدام نویسنده علمی , استخدام نویسنده کودک و نوجوان , استخدام نویسنده کتاب الکترونیک , استخدام نویسنده مقاله و … شرایط در ادامه مطلب :

 

نوشتن و نویسندگی هنری متعالی و کمال افزا است و در همه ی جوامع , نویسندگان , قدر و قیمتی عظیم دارند. در ایران نیز هر چند در حال حاضر اوضاع اقتصادی نویسندگان چندان مناسب نیست اما همواره امید به اصلاح وضع موجود هست و پیشرفت فناوری های ارتباطی نیز این امید را دو چندان می نماید. امروزه به لطف پیشرفت فناوری و جهان گیر شدن اینترنت هر نویسنده ای می تواند با کمی تلاش و کوشش در عرصه ی وب به شهرت و موفقیت دست یابد. اینترنت فرصت های بی کرانی برای همه ی افراد فراهم نموده است و نویسندگان با کمی دانش رایانه ای و تسلط بر وب و اینترنت می توانند از این فرصت به خوبی بهره برداری کنند.

طبق آمارهای معتبر , کاربران وب فارسی از نظر جمعیت و تولید محتوا بزرگترین و فعال ترین کاربران وب در خاورمیانه هستند و روز به روز بر عده و فعالیت آنان افزوده می شود. این کاربران نیازهای اطلاعاتی و محتوایی گوناگونی دارند و برای رفع این نیازها هزینه های زمانی , ذهنی و مالی زیادی می پردازند. آشکار است که شرایط فعلی فرصت بزرگی برای هر نویسنده است تا به جای استخدام شدن و صرف هنر خویش برای این و آن , مستقیما با دل مخاطبان و کاربران ایرانی ارتباط برقرار نماید و کام خویش و کاربران را روا سازد. اینترنت برای هر نویسنده ای با هر سرمایه ی دانشی و ادبی ای , این فرصت را فراهم نموده که به مخاطبان خاص خود دست یافته و آنان را از جویبار کلمات خود سیراب سازد.

جان کلام آنکه در عصر کنونی هر نویسنده ای می تواند خودش در استخدام خودش باشد و با تولید کتاب های الکترونیک یا مقالات و یا مجله های اینترنتی , آن ها را در فضای مجازی و بازار اینترنتی به معرض فروش گذاشته و هم نام و هم نان خویش را تامین سازد.

در این میان وب سایت کارشید نیز به یاری نویسندگان آمده و به آنان کمک می کند که کتاب یا مجله یا مقاله و محتوای خود را به آسانی در اینترنت منتشر ساخته و مابقی مسایل ( مانند مدیریت سایت , بازاریابی اینترنتی , معرفی کتاب و مقاله و … ) را به مدیران و دست اندرکاران سایت کارشید بسپارند و خود با خیالی آسوده و دلی پرشوق و امیدوار به فعالیت علمی یا ادبی خود بپردازند و کاربران اینترنت ایران را از چشمه ی دانش خود بهره مند سازند.

کوتاه سخن آنکه در وب سایت کارشید همه ی نویسنده ها در استخدام مغز و دل خود هستند و می توانند هر محتوایی که دوست دارند ( کتاب ادبی , مقاله , مجله علمی , رمان و داستان , کتاب کودک , نویسندگی هنری و … ) تولید کنند و کار نشر برخط ( آنلاین ) , معرفی و بازاریابی اینترنتی و مدیریت سایت را به ما بسپارند.

 

خدمات سایت کارشید به نویسنده ها

نویسنده هایی که دوست دارند در استخدام خود و خدمت مخاطبانشان باشند می توانند در سایت کارشید ثبت نام و شروع به فعالیت کنند. با ثبت نام در سایت کارشید شما می توانید نوشته های خود را ( کوتاه یا بلند , مقاله یا کتاب , ادبی یا علمی , مجله یا … ) به صورت فایل PDF یا ورد doc درآورده و پس از فشرده سازی با فرمت zip یا rar در سایت آپلود کنید. نویشندگان عزیز می توانند برای نوشته های خود قیمتی تعین نموده و برای آن عکسی انتخاب کنند و به صورت اجمالی یا مفصل درباره ی محتوای خود توضیحی بنویسند. کتاب ها و نوشته های شما به محض تایید از سوی مدیر سایت , با فعالیت های تبلیغی و بازاریابی سایت کارشید به همگان شناسانده خواهد شد و هم موجب شهرت نام و هم گرمی نانتان خواهد گشت ( جهت آشنایی بیشتر کلیک کنید : سیسنم کسب درآمد کارشید چگونه کار می کند؟ )

نویسدگان عزیز برای ثبت نام در سایت کارشید روی لینک زیر کلیک کنید :

ثبت نام رایگان

 

با ثبت نام در سایت کارشید از خدمات انتشار , معرفی و بازاریابی کتاب ها و نوشته های خود بهره مند خواهید شد.

دیدگاه‌ها (26)


  1. سلام برای استخدام نویسنده در هر بخشی مایل به همکاری می باشم

    • من نویسنده رمانهای جنایی با سبک اگاتاکریستی هستم. اماده برای همکاری در نوشتن رمان داستان و فیلم نامه و … به سفارش مشتری

      • سلام دوست عزیز
        می توانید داستان های خودتون را از طریق سایت کارشید معرفی کرده و بفروشید
        ثبت نام در سایت کارشید رایگان است و تنها چند دقیقه وقت می گیرد

  2. در صورت تمایل و سفارش داستان یا رمان با موضوع مورد نظرتون و یا طرح داستان به ایمیل armanfarid95@gmail.com با من در تماس باشید

  3. سلام اگه جملات ادبی باشه هم می پذیرید یا فقط باید رمان یا داستان باشه؟

    • سلام
      باید تعداد جملات ادبی به اندازه ای باشه که بشه اسم محصول روی اون گذاشت
      یعنی حداقل ۱۵ صفحه و توی هر صفحه ۱۰ جمله

  4. سلام رمان حتما بایدکامل فرستاده بشه یا فصلی هم میشه فرستاد؟

  5. سلام فایلی که خودم ارسال کردم رونمیتونم ببینم؟!؟

  6. با سلام، داستان کوتاه حداقل باید چند صفحه باشد و پایه قیمتش چه مقدار است. با تشکر

    • حداقل ده صفحه و قیمتش رو خودتون می تونین تعین کنین ولی معمولا این جور فایل ها رو از حداقل ۵ هزار تومان قیمت می زنن

  7. سلام مقاله های علمی رو هم میپذیرید. حداقل چند صفحه باشه؟

  8. سلام ببخشید درامد در اینجا دقیقا چه جوریه, باید مطالب ما توسط افراد دیگه خریداری بشه تا مبلغی دریافت کنیم یا خود.سایت از ما میخره؟ ممنون

  9. سلام ببخشید من در زمینه داستانی و سیاسی مقاله مینویسم .چنانچه موضوعی در نظر بگیرید خوشحال میشوم انجام وظیفه کنم

  10. سلام و خسته نباشید
    متن ها و مطالب فروخته شده با نام فرد نویسنده به فروش میرسن؟ و باعث معروفیت فرد حالا چه در سایت و چه بین کارفرماها میشه یا این که اسمی از نویسنده برده نمیشه؟

  11. سلام کسب درامد به چه صورته؟ یعنی مطلبو میزاریم تا کسی بپسنده و بخره یا خود سایت میخره؟ اگر کل مطلب گذاشته بشه ممکنه از مطلب سو استفاده بشه

  12. تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

  13. سلام روزتون بخیر تو کدوم قسمت سایت میشه داستان خودمون رو قرار بدیم؟

  14. با سلام و درود خدمت شما به یک عدد نویسنده برای متن موسیقی حرفه ای در تولید محتوای ادبی ، جنایی ، مبهم ، عاشقانه و درام ، سنگین و از همه مهم تر فلسفی نیازمندم اگر کسی شرایط داره با ایمیل زیر تماس بگیره mahdi_tofan@yahoo.com
    استخدام به صورت سالی و هزینه و پاداش هر متن جداگانه بهش پرداخت میشه
    خیلی نیاز دارم در صورتی که میشناسید هم معرفی کنید با تشکر

  15. با سلام ، من نیازمند یک نویسنده داستان هستم که اونچیزی که در ذهنم هست برام به قلم بیاره و یکم شاخ و برگ بهش بده و قدرت تخیل خوبی داشته باشه. نیاز دارم داستان حدود ۵۰ صفحه بشه و با جزعیات کامل نوشته بشه ایمیلم ممنونتون میشم اگه کسی را میشناسید از طریق ایمیل بهم معرفی کنید.
    najmeh_l@yahoo.com

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا