برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

دعوت به همکاری از مشاوران روانشناسی

با ثبت نام در وب سایت کارشید و ارائه ی مشاوره ی آنلاین از فرصت های کسب درآمد و جذب مراجع بهره مند شوید.

روانشناسی یکی از رشته های مهم و گره گشا در این زمانه ی پرچالش و پراسترس برای همه ی انسان ها است و می تواند نقش به سزایی در سلامت فردی و اجتماعی و کاهش خطرات و آسیب ها ایفا کند. از این رو همه ی متخصصان روانشناسی ارج و منزلت ویژه ای در میان دانش آموختگان علوم انسانی دارند و بسیاری از مردم نیز با دیده ی احترام به آن ها می نگرند.

اما با وجود اهمیت و نقش دانش روانشناسی در جهان , هنوز این رشته ی مهم و فارغ التحصیلان و متخصصان آن جایگاه مناسب خود را در ایران نیافته اند و همین مسئله موجب شده که این عزیزان به لحاظ مالی و اقتصادی دچار مشکلاتی گردند.

این مسئله ما را بر آن داشت که در وب سایت کارشید بخشی را به صورت ویژه به متخصصان و مشاوران روانشناسی اختصاص دهیم و فضای مناسبی جهت معرفی این عزیزان و کمک به آن ها جهت جذب مراجع و کسب درآمد فراهم نماییم.
شما در وب سایت کارشید می توانید ضمن معرفی خود به انبوه کاربران و بازدیدکنندگان با پاسخ دادن به سوالات روانشناسی کاربران و ارائه ی مشاوره ی آنلاین به کسب درآمد بپردازید.

برای استفاده از امکانات فراهم شده ابتدا در سایت کارشید ثبت نام کنید :

ثبت نام به عنوان فریلنسر ( مشاور آنلاین )

 

سپس مهارت های خود را انتخاب کرده و شرح کاملی از سوابق و رزومه ی تحصیلی خود ارائه دهید.

به این ترتیب پروفایل حرفه ای شما ساخته شده و کاربران می توانند به صورت آنلاین جهت درخواست مشاوره به شما مراجعه کنند.

 

استخدام مشاور روانشناس به صورت آنلاین و اینترنتی جهت مشاوره روانشناسی

 

توضیحی کوتاه درباره ی نحوه ی کار سیستم کارشید

کارشید یک سیستم پیشرفته ی فریلنسینگ است و به کاربران کمک می کند به صورت اینترنتی خدمات خود را در معرض فروش قرار دهند.

روال کار در سیستم کارشید به این گونه است که کاربر ( مراجع ) پس از ثبت نام در سایت , درخواست خود را جهت انجام یک کار خاص ( مثلا مشاوره ی روانشناسی ) ارائه می دهد.

با ثبت درخواست , یک ایمیل اطلاع رسانی به همه ی متخصصان و مشاوران روان شناسی ارسال می شود و این عزیزان می توانند جهت ارائه ی مشاوره به کاربر اعلام آمادگی کنند.

اعلام آمادگی به این صورت است که مشاور روانشناسی می تواند با انتخاب گزینه ی “پیشنهاد” , درباره ی حق الزحمه ی درخواستی خود جهت مشاوره , به کاربر اطلاع رسانی کند.

کاربر میزان حق الزحمه ی درخواستی شما را مشاهده کرده و در صورت تمایل به پرداخت این مبلغ , پیشنهاد شما را می پذیرد.

به این ترتیب فرآیند مشاوره ی آنلاین آغاز می شود و شما می توانید به صورت اینترنتی و زنده به ارائه ی مشاوره بپردازید و پس از پایان مشاوره , حق الزحمه ی خود را دریافت کنید.

 

نکته ی مهم : ممکن است برخی کاربران “قبل از پذیرش پیشنهاد” شما سوالاتی داشته باشند و این سوالات را به صورت خصوصی و از طریق صندوق پیام بپرسند. این گونه سوالات صرفا جنبه ی آشنایی با شما , نحوه ی انجام کار و تبادل اطلاعات مقدماتی دارد و به هیچ وجه به منزله ی انجام مشاوره محسوب نمی شود. بنابراین اگر کاربری با استفاده از پیام خصوصی درصدد دریافت مشاوره ی آنلاین بود از او دعوت کنید با انتخاب گزینه ی پذیرش پیشنهاد , به صورت رسمی و از طریق میز کار , باب گفتگو را باز کرده و از خدمات شما بهره مند شود.

در پایان اگر سوالی در مورد سیستم کارشید و خدمات مشاوره ی آنلاین داشتید می توانید از طریق بخش تماس با ما مطرح فرمایید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.
با تشکر

 

 

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا