برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

خرید و فروش کتاب الکترونیک ebook

خرید و فروش کتاب الکترونیک ebook

خرید و فروش کتاب الکترونیک ebook

کتاب ها منبع سرشار دانایی و تفکرند اما متاسفانه در جامعه ی امروز ایران تقاضای زیادی برای کتاب و کتابخوانی وجود ندارد. هرچند علت این مساله را می توان در فرهنگ امروز جامعه ی ایران جستجو کرد اما می توان بخشی از وضعیت نامناسب بازار کتاب را ناشی از بازاریابی نامناسب ناشران و عدم توانایی کافی برای ایجاد تقاضا دانست. امروزه دانش بازاریابی در همه ی زمینه ها , از سیاست و مذهب گرفته تا تولید و فروش کالا و حتی فعالیت های خیریه و بشردوستانه , وارد شده و با ارائه ی راهکارهای مناسب موجب رونق بازار و تداوم گردش منابع پولی می شود. بسیاری از بنگاه های نشر کتاب پیش از انتشار هر کتابی دست به تحقیقات بازاریابی می زنند و سپس کتابی متناسب با نیازهای بازار منتشر می کنند. اما در ایران هنوز خبری از بازاریابی در بسیاری از زمینه ها از جمله بازار نشر و فروش کتاب نیست.

تولید کتاب های الکترونیک شاخه ای نسبتا جدید است که از ابتدای پیدایش توانسته مخاطبان و مشتریان خاص خود را جذب کند. در کشورهای پیشرفته از مدت ها پیش دستگاه هایی با نام کتابخوان الکترونیک عرضه شده که به کاربر کمک می کند کتاب های بسیاری را به آسانی بخواند. چندی است که در ایران نیز نمونه هایی از کتابخوان ها عرضه می شود که معلوم نیست از زبان فارسی پشتیبانی می کنند یا نه. اما وجود تقاضا برای این دستگاه ها , به رغم قیمت بالا , نشان از پذیرش خواندن کتاب به صورت الکترونیک از سوی بازار هدف دارد. افزون بر این حجم عظیم تقاضای کتاب های PDF و یا با فرمت قابل ویرایش ورد و همچنین کتاب های صوتی در فضای مجازی ایران نشان از علاقه ی نسل جوان به دریافت کتاب الکترونیک با کمترین هزینه و مطالعه به صورت الکترونیک دارد. همه ی آنچه گفته شد می تواند ما را به این نتیجه رهنمون سازد که امروزه بخش عظیمی از تقاضا برای کتاب به سمت بازار کتاب های الکترونیک با قیمت پایین پیش رفته است و شایسته است که به این بخش بیشتر توجه شود.

خرید و فروش کتاب الکترونیک ebook

وبسایت کارشید با درک اهمیت بازار کتاب های الکترونیک , بر آن شده است که به همه ی تولیدکنندگان این نوع کتاب ها ( ناشران و تولیدکنندگان شخصی , دانشجویان و همه ی کسانی که تمایل به تولید محتوای الکترونیک دارند )  در جهت افزایش فروش و رونق بخشی به اقتصاد نشر الکترونیک یاری رساند. خدمات کارشید شامل عرضه ی کتاب الکترونیک با قیمت های اعلام شده از سوی عرضه کننده و بازاریابی و یافتن مشتری به صورت برخط ( آنلاین ) می باشد. امید است که خدمات ناچیز ارائه شده برای همه ی کاربران سودمند افتد.

جهت ثبت نام در وبسایت و ارائه ی کتاب ها و محتوای الکترونیک خود می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

*ثبت نام*

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا