برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

<span itemprop=طرح توجیهی سردخانه بالای صفر">

طرح توجیهی سردخانه بالای صفر

طرح توجیهی سردخانه بالای صفر

justification download

سردخانه ها یکی از نیازهای اساسی هر شهر و کشوری هستند و شهر یا کشوری که فاقد سردخانه باشد کمیتش لنگ است. سردخانه ها امکان ذخیره ی مواد غذایی فاسدشدنی را فراهم می کنند و توان تنظیم و کنترل بازار و عرضه ی به موقع محصولات را به وجود می آورند. از این رو تقاضا برای استفاده از خدمات سردخانه بسیار بالا است و همین امر سودآوری بالایی را نصیب این کسب و کار کرده است. این شرایط باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در احداث سردخانه بروند تا از این راه سودی به دست آورده و سرمایه ی خود را بیشتر کنند. اما سرمایه گذاری در هر صنعتی نیازمند در اختیار داشتن نقشه ی راهنما است و این نقشه ی راهنما چیزی جز طرح توجیهی نیست. طرح توجیهی به سرمایه گذار امکان می دهد پیش از هر کاری جوانب کار را بسنجد و تهدیدها و فرصت ها را بهتر تشخیص دهد. اگر شما هم به دنبال احداث سردخانه هستید توصیه می کنیم ابتدا طرح توجیهی این صنعت را مطالعه کنید.

 

ویژگی های طرح توجیهی سردخانه بالای صفر

این طرح توجیهی از بخش های زیر تشکیل شده است :

خلاصه ی طرح توجیهی

جدول های سرمایه گذاری ثابت شامل هزینه ی خرید زمین , محوطه سازی , ساختمان ها , تاسیسات و تجهیزات , ماشین آلات و تجهیزات آزمایشگاهی , وسایل نقلیه و …

جدول های سرمایه گذاری جاری شامل مواد اولیه و بسته بندی , حقوق و دستمزد , هزینه ی سوخت و انرژی , استهلاک و تعمیرات و …

جدول سرمایه در گردش

محاسبه ی نقطه ی سر به سر

محاسبه ی دوره ی برگشت سرمایه

فرمت فایل : pdf

تعداد صفحات : ۱۶ صفحه

دانلود طرح توجیهی سردخانه بالای صفر 5000 تنی

 

خرید طرح توجیهی سردخانه ی بالای صفر ( ۲۴,۸۰۰ تومان ) :

برای خرید و دانلود این طرح توجیهی روی دگمه ی زیر کلیک و مشخصات خود را همراه با آدرس ایمیل وارد کنید تا بلافاصله پس از پرداخت وجه لینک دانلود طرح توجیهی در اختیارتان قرار گیرد ( یک نسخه از طرح توجیهی نیز به ایمیلتان ارسال می شود ).

 

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا