برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

ثروت و درآمد نامحدود است

ثروت و درآمد نامحدود است

ثروت و درآمد نامحدود است

یکی از باورهای غلط و رایج در مورد کسب ثروت و درآمد این است که ثروت و درآمد و پول تنها به میزان مشخصی وجود دارد. بسیاری از افراد می پندارند که تنها اندکی پول و ثروت در دنیا وجود دارد که آن را هم ثروتمندان کنونی نصیب خود کرده اند. اما این باور , باور غلط و اشتباهی است. شما هرچقدر هم که پول و درآمد به دست بیاورید و ثروت داشته باشید باز هم به میزان زیادی پول و ثروت در دنیا وجود دارد. در دنیا آنقدر پول و ثروت هست که همه ی افراد روی زمین می توانند ثروتمند باشند. اما مگر چنین چیزی ممکن است؟ البته! بگذارید نگاهی به تعریف ثروت از نظر اقتصاددان بزرگ و نامی , آدام اسمیت بیاندازیم.

راه و روش ثروتمند شدن و کسب درآمد بالا و زیاد

آدام اسمیت اقتصاددان انگلیسی قرن هیجدهم و نویسنده ی کتاب مشهور ثروت ملل است. او یکی از اقتصاددانان بزرگ و موثر در شکل گیری علم اقتصاد امروز است و نظریات او تا امروز مورد بحث است. آدام اسمیت در مورد ثروت چنین می گوید : “ثروت عبارت است از مجموعه ای از ظرفیت های تولیدی که مورد بهره برداری قرار می گیرند”.

هر جا که ظرفیت تولید وجود داشته باشد ثروت نیز وجود دارد. حال با خود حساب کنید که در این کره ی خاکی چه میزان ظرفیت تولیدی وجود دارد؟ از این گذشته در فضای مجازی و جهان اینترنت , که به راستی جهانی اکرانه ( نامحدود ) است , چه میزان ظرفیت تولید انواع کالاهای مجازی و خدمات وجود دارد؟ به راستی ظرفیت تولید نامحدود است و با این عبارت می توان نتیجه گرفت که پول , ثروت و درآمد نیز نامحدود است.

پس این باور غلط را که پول و ثروت و درآمد کمیاب و محدود و در دست عده ای خاص است فراموش کنید. همه ی ما به صورت بالقوه ثروتمند و دارا هستیم و در صورت تلاش و کوشش می توانیم به ثروتمند بالفعل تبدیل شویم.

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا