برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

قوانین و مقررات ارسال فایل و کسب درآمد

قوانین و مقررات ارسال فایل و کسب درآمد

از همه ی کاربران عزیز وبسایت کارشید خواهشمند است هنگام ارسال فایل به نکات زیر توجه فرمایند :

 

۱- وبسایت کارشید تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است از این رو از همه ی کاربران انتظار می رود از ارسال فایل ها و مطالب خلاف قوانین کشور جدا خودداری فرمایند.

۲- مسئولیت فایل های ارسال شده به عهده ی شخص ارسال کننده است از این رو لازم است هنگام ارسال فایل ها به مواردی همچون حقوق مالکیت معنوی توجه فرمایید.

۳- کاربران تنها می توانند به ارسال فایل های اطلاعاتی با فرمت PDF و یا DOC و یا PPT ( پاورپوینت ) و یا فایل های نرم افزاری ( برنامه های مختلف یا فایل های مرتبط با طراحی سایت مثل وردپرس ) با حجم حداکثر ۸ مگابایت برای هر فایل بپردازند از این رو تمامی فایل های ویدئویی و … مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

۴- عنوان و متن توضیحات تمام فایل ها باید به زبان فارسی باشند و از پذیرفتن فایل هایی که در معرفی آن ها از رسم الخط فینگلیش استفاده شده باشد معذوریم. بدیهی است که کاربران می توانند برای معرفی بهتر فایل ها از کلمات انگلیسی نیز در کنار واژگان فارسی استفاده نمایند.

۵- قیمت گذاری فایل ها برای کاربران کاملا آزاد است و کاربران عزیر می توانند برای محصولات خود هر قیمتی پیشنهاد دهند.

۶- هر کاربر می تواند با رسیدن درآمد خود به حد نصاب ( ۴۵ هزار تومان ) درخواست واریز وجه بدهد. کارکنان سایت کارشید ظرف مدت یک روز کاری وجه درخواستی را به حساب متقاضی واریز می نمایند. بدیهی است که واریز وجه پس از کسر حق الزحمه ی سایت ( ۴۰ درصد از مبلغ فروش فایل ) انجام خواهد شد.

۷- کلیه ی اطلاعات مالی کاربران اعم از تعداد فروش هر فایل , میزان درآمد و … محرمانه باقی خواهد ماند اما کاربران می توانند با میل و اراده ی خودشان میزان درآمد و فروش هر فایل را اعلام کنند.

 

بالا