برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

کسب درآمد اینترنتی ویژه دانشجویان پیام نور

کسب درآمد اینترنتی ویژه دانشجویان پیام نور

کسب درآمد اینترنتی ویژه دانشجویان پیام نور

اگر دانشجوی دانشگاه پیام نور هستید و دوست دارید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید به شما مژده می دهم که به روش های متفاوتی می توانید از سایت کارشید کسب درآمد کنید. در زیر چند روش کسب درآمد اینترنتی ویژه ی دانشجویان پیام نور را شرح می دهیم :

۱- فروش نمونه سوالات پیام نور همراه با پاسخ

یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی برای دانشجویان پیام نور عرضه ی نمونه سوال همراه با پاسخ است. این روش کسب درآمد یکی از روش های آسان است و علاوه بر ایجاد درآمد پایدار باعث یادگیری بیشتر شما و کسب نمرات بهتر می شود.

۲- قیمت گذاری و فروش جزوه درس های پیام نور

روش دیگر کسب درآمد برای دانشجویان پیام نور این است که جزوات تهیه شده از هر درس را به صورت فایل PDF درآورده و در سایت کارشید قیمت گذاری کنند. این روش نیز منجر به ایجاد درآمد همیشگی و پایدار برای شما می شود.

۳- تولید محتوای آموزشی و فروش آن به سایر دانشجویان پیام نور

یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی برای دانشجویان پیام نور این است که یک محتوای آموزشی کوچک از هر درس ( به صورت PDF یا ورد doc ) تهیه کرده و آن را قیمت گذاری و در سایت کارشید عرضه کنند.

 

روش های بالا سه روش معمول کسب درآمد برای هر دانشجو و از جمله دانشجویان دانشگاه پیام نور است. اگر با خواندن این متن به کسب درآمد از سایت کارشید علاقه مند شده اید توصیه می کنم این مطلب را نیز بخوانید : سیستم کسب درآمد کارشید چطور کار می کند؟

و اگر دوست دارید از خدمات سایت کارشید برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید می توانید با کلیک روی لینک زیر ثبت نام کنید :

*ثبت نام رایگان و کسب درآمد اینترنتی*

دیدگاه‌ها (1)


  1. سلام فایلی که ارسال کردم روخودم نمیتونم ببینم؟

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا