برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

روش کسب درآمد برای نویسنده ها

روش کسب درآمد برای نویسنده ها

چند روش کسب درآمد اینترنتی برای نویسنده ها

گسترش فناوری های نو روش های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد کرده و همه ی مشاغل و افراد می توانند از این روش ها و فناوری ها بهره جویند. یکی از فناوری های موثر موجود در عصر حاضر اینترنت است که افراد و شرکت های بسیاری از دل آن , کسب و کاری ساخته و درآمدی کسب می کنند. نویسنده ها هم می توانند به خوبی از این فرصت استفاده کرده و با نوشتن مطالب خود با فرمت های الکترونیک , آن ها را در فضای اینترنت در معرض فروش قرار دهند. برای همه ی نویسندگانی که می خواهند با نویسندگی در اینترنت کسب درآمد کنند چند پیشنهاد و ایده آماده کرده ایم که در ادامه می آید.

روش اول : نوشتن ترانه برای گروه های موسیقی

بسیاری از گروه های موسیقی در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند و اساس شهرت و درآمد خود را بر پایه ی حضور در فضای مجازی بنا نموده اند. شما به عنوان نویسنده می توانید با نوشتن ترانه و متن منظوم و قرار دادن آن در اینترنت , نیاز این گروه ها را برطرف و کسب درآمد کنید.

روش دوم : ایجاد مجله انگیزشی برخط ( آنلاین )

همه ی افراد در طول زندگی روزانه ی خود با مسایل و مشکلاتی مواجه می شوند و حل این مسایل انرژی روحی و ذهنی زیادی از آنان می گیرد. این افراد و همه ی ما دوست داریم هر روز یا هر از گاهی چند مطلب و نوشته ی الهام بخش و شادی آفرین بخوانیم و نیروی ذهنی و روانی خود را تقویت کنیم. این نیاز بشر موجب خلق و رشد مجلات انگیزشی بسیاری در محیط فیزیکی شده اما در فضای مجازی مجلات انگیزشی مناسب , اگر نگوییم هیچ , بسیار اندکند. بنابراین همه ی نویسندگان می توانند با تولید مجلات انگیزشی و عرضه ی آن در اینترنت به درآمد خوبی دست یابند.

روش سوم : ایجاد مجله داستان و رمان برخط ( آنلاین )

بشر همیشه شیفته ی داستان و قصه گویی بوده و خواهد بود. بخش عظیمی از فرهنگ هر کشور را داستان و اسطوره تشکیل می دهد و شاکله ی همه ی ادیان , قصه و داستان است. شاید داستان ها کودک درونمان را آرام می کنند که اینگونه شیرین و خواستنی اند. آنقدر خواستنی که برای داستان هایی مانند هری پاتر سر و دست می شکنند و به پیرمرد و دریا جایزه ی ادبی نوبل می دهند. فضای مجازی نیز گوش های شنوای فراوانی برای داستان ها و رمان ها دارد و نویسنده ها می توانند با ایجاد مجلات برخط داستان و رمان , کام خود و مخاطبان را شیرین سازند.

make-money-writing کسب درآمد اینترنتی با نویسندگی کتاب محتوای آموزشی فایل

آنچه گفته شد چند روش مرسوم برای کسب درآمد اینترنتی از راه نویسندگی بود. همه ی این روش ها آزمون شده ( با به کارگیری دانش بازاریابی و تحلیل رفتار مصرف کننده ) و امتحان خود را پس داده اند پس می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. برای انتشار مجلات و محتوای خود هم میتوانید روی وبسایت کارشید حساب کنید ( برای آشنایی بیشتر : سیسنم کسب درآمد کارشید چگونه کار می کند؟ )

برای ثبت نام در سایت کارشید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید :

ثبت نام رایگان و کسب درآمد ویژه نویسنده ها

دیدگاه‌ها (2)


  1. با عرض سلام و صبح بخیر خدمتتان
    نیما هستم ۲۲ ساله
    نویسنده و مایل هستم نوشته هایم را در بطن جوهر بر روی کاغذ به رشته نگارش در بیاورم.
    غالب داستان هاین داستان کوتاه داستانک دلنوشته و شعر هستند.
    بسیار علاقه مند هستم در صورن تمایل و نیاز شما همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم.
    با سپاس

  2. باسلام
    من یک داستان نوشتم اما چون توانایی مالی برا چاپ کردنش رو ندارم میخواستم بدونم کسی هست کمکم کنه که چاپ بشه بعد ازچاپ هزینه و دستمزدشو بدم یا اگه نه اگرداستانم خوب باشه حاضرم بفروشمش

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا