برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

وب سایت

آشنایی با سیستم فریلنسینگ کارشید

آشنایی با سیستم فریلنسینگ کارشید

آشنایی با سیستم فریلنسینگ کارشید

فریلنسینگ که در فارسی به صورت “کارمزدی” ( دستمزد در برابر کار مشخص ) ترجمه شده یکی از جدیدترین روش های کسب درآمد است و بسیاری از پژوهشگران ( مانند آلوین تافلر در کتاب ثروت انقلابی ) بر این باورند که شکل کسب و کار در قرن ۲۱ و در عصر اقتصاد شبکه ای به صورت فریلنسینگ و تشکیل گروه ها و سازمان های موقت برای اجرای پروژه های کوتاه مدت خواهد بود.

در سیستم فریلنسینگ شما به عنوان یک فریلنسر در ازای اجرا و تحویل هر پروژه یا کار مشخص , از کارفرما دستمزد دریافت می کنید. بنابراین نظام پرداخت در این روش کسب و کار نه بر اساس مدت زمان انجام کار ( مثلا یک ماه کار و دریافت حقوق ماهیانه ) بلکه بر اساس انجام و تحویل هر پروژه شکل می گیرد.

freelancing کسب درآمد اینترنتی سایت فریلنسینگ کارشید

روش کار در سیستم فریلنسینگ ساده است. شما به عنوان کارجو یا فریلنسر در سایت کارشید ثبت نام می کنید. سپس توانمندی ها و شاخه هایی را که دوست دارید در آن ها کار کنید تعین می نمایید و سپس برای همکاری با کارفرماهای مختلف اعلام آمادگی می کنید.

با اعلام آمادگی , کارفرما می تواند به شما پیشنهاد همکاری در اجرای پروژه بدهد و یا اینکه خودتان به پروژه هایی که در سایت معرفی شده اند بپیوندید.

برای پیوستن به یک پروژه , کافی است به کارفرمایی که پروژه را ثبت کرده است پیشنهادِ قیمت بدهید ( پیشنهاد دهید که با چه قیمتی حاضر به انجام پروژه برای کارفرما هستید ). کارفرما پیشنهاد شما و سوابق و صلاحیتتان را بررسی و در صورت صلاح دید , پیشنهاد شما را می پذیرد.

پس از این مرحله , کارفرما شما را در جریان کاری که باید انجام دهید قرار می دهد و فایل ها یا مستنداتی را برای شما ارسال می کند تا بر اساس آن کار را انجام دهید. همچنین کارفرما مدت زمان مشخصی را برای انجام و تحویل پروژه در نظر می گیرد و شما باید در زمان مشخص شده کار را تحویل دهید.

پس از تحویل کار و رضایت کارفرما از کارِ انجام شده , کارفرما دستمزد شما را از طریق سیستم اعتبارات پرداخت می کند و شما می توانید از همین طریق نسبت به برداشت وجه اقدام کنید.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که ۱۰ درصد از مبلغ پرداختیِ کارفرما به عنوان کارمزد سایت کارشید کسر و مابقی به حسابتان واریز می شود.

همچنین حداقل موجودی برای درخواست برداشت از حساب ۳۰ هزار تومان است یعنی برای برداشت از حسابتان باید حداقل ۳۰ هزار تومان موجودی داشته باشید تا بتوانید درخواست برداشت بدهید.

درخواست شما حداکثر ظرف سه روز کاری بررسی و پول به حسابتان واریز خواهید شد.

 

“راهنمای جامع ثبت نام و کسب درآمد

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سبد خریدتان خالی است.
بالا